ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
??ί??? | ?ef??a?? | ?d?f?? | ?e?΅e?? |
---|---|---|---|
ΗΣΑΊ'ΑΣ | 53 | 10 | ΑΛΛ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΣΗ ΑΥΤΟΝ ΕΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕΝ ΑΥΤΟΝ ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ΔΩΣΗΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΑΝ ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΘΕΛΕΙ ΙΔΕΙ ΕΚΓΟΝΑ ΘΕΛΕΙ ΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜ |
ΗΣΑΊ'ΑΣ | 53 | 11 | ΘΕΛΕΙ ΙΔΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΧΟΡΤΑΣΘΗ Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΔΟΥΛΟΣ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΕΩΣ ΑΥΤΟΥ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΒΑΣΤΑΣΕΙ ΤΑΣ ΑΝΟΜΙΑΣ |
ΔΑΝΙΗΛ | 9 | 24 | ΕΒΔΟΜΗΚΟΝΤΑ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΔΙΩΡΙΣΘΗΣΑΝ ΕΠΙ ΤΟΝ ΛΑΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑΝ ΣΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΘΗ Η ΠΑΡΑΒΑΣΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩΣΙΝ ΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΙΝΗ ΕΞΙΛΕΩΣΙΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ Α |
ΔΑΝΙΗΛ | 9 | 26 | ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑΣ ΕΞΗΚΟΝΤΑ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΘΕΛΕΙ ΕΚΚΟΠΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΛΗΝ ΟΥΧΙ ΔΙ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ ΕΛΘΕΙ ΘΕΛΕΙ ΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΑΣΤΗΡΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟ |
ΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ | 26 | 28 | ΔΙΟΤΙ ΤΟΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΤΟ ΥΠΕΡ ΠΟΛΛΩΝ ΕΚΧΥΝΟΜΕΝΟΝ ΕΙΣ ΑΦΕΣΙΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ |
ΤΟ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ | 22 | 27 | ΔΙΟΤΙ ΤΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟΣ Ο ΚΑΘΗΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑΝ Η Ο ΥΠΗΡΕΤΩΝ ΟΥΧΙ Ο ΚΑΘΗΜΕΝΟΣ ΑΛΛ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΥΜΩΝ ΩΣ Ο ΥΠΗΡΕΤΩΝ |
ΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ | 13 | 4 | ΕΓΕΙΡΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ ΚΑΙ ΕΚΔΥΕΤΑΙ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΛΑΒΩΝ ΠΡΟΣΟΨΙΟΝ ΔΙΕΖΩΣΘΗ |
ΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ | 11 | 51 | ΤΟΥΤΟ ΔΕ ΑΦ ΕΑΥΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΕΝ ΑΛΛ ΑΡΧΙΕΡΕΥΣ ΩΝ ΤΟΥ ΕΝΙΑΥΤΟΥ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΡΟΕΦΗΤΕΥΣΕΝ ΟΤΙ ΕΜΕΛΛΕΝ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΘΑΝΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ |
ΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ | 11 | 52 | ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΜΟΝΟΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΞΗ ΕΙΣ ΕΝ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΑ ΔΙΕΣΚΟΡΠΙΣΜΕΝΑ |
ΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ | 13 | 14 | ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΑΣ ΕΝΙΨΑ ΤΟΥΣ ΠΟΔΑΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΧΡΕΩΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΝΙΠΤΗΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΔΑΣ ΑΛΛΗΛΩΝ |
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ | 5 | 19 | ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΩΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΗΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΕΣΤΑΘΗΣΑΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΟΥΤΩ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΚΟΗΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΣΙ ΚΑΤΑΣΤΑΘΗ ΔΙΚΑΙΟΙ |
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ | 5 | 15 | ΠΛΗΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΟΥΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΔΙΑ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΑΠΕΘΑΝΟΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ Η ΧΑΡΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ Η ΔΩΡΕΑ ΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΤΟΥ ΕΝΟ |
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ | 2 | 7 | ΑΛΛ ΕΑΥΤΟΝ ΕΚΕΝΩΣΕ ΛΑΒΩΝ ΔΟΥΛΟΥ ΜΟΡΦΗΝ ΓΕΝΟΜΕΝΟΣ ΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ |
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΝ Α΄ | 2 | 6 | ΟΣΤΙΣ ΕΔΩΚΕΝ ΕΑΥΤΟΝ ΑΝΤΙΛΥΤΡΟΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΓΕΝΟΜΕΝΗΝ ΕΝ ΩΡΙΣΜΕΝΟΙΣ ΚΑΙΡΟΙΣ |
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΙΤΟΝ | 2 | 14 | ΟΣΤΙΣ ΕΔΩΚΕΝ ΕΑΥΤΟΝ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ ΔΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΤΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΑΣΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΘΑΡΙΣΗ ΕΙΣ ΕΑΥΤΟΝ ΛΑΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟΝ ΖΗΛΩΤΗΝ ΚΑΛΩΝ ΕΡΓΩΝ |
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ | 9 | 28 | ΟΥΤΩ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΑΞ ΠΡΟΣΦΕΡΘΕΙΣ ΔΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΗ ΤΑΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΠΟΛΛΩΝ ΘΕΛΕΙ ΦΑΝΗ ΕΚ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΜΕΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΝ ΔΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑΝ |
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΤΡΟΥ Α΄ | 1 | 19 | ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΑΜΝΟΥ ΑΜΩΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣΠΙΛΟΥ |